Miej świadomość,że coś niezwykłego może się przydarzyć w każdej chwili.
Informacja dla uczestników wycieczki na Morawy
Wpłaty na wycieczkę: I rata do 30.08, II rata do 20.09, III rata do 20.10 na konto: 56 1050 1344 1000 0090 3144 7155 (ING)
Proszę uczestników o zapoznanie się z poniższą treścią i udzielenie niezwłocznie odpowiedzi zwrotnej "przyjęcia do wiadomości" do organizatorki Barbary Skrzypiciel: 602 859 476
Wyciąg z umowy wyjazdu: „Święto wina na Morawach i gęsina na św. Marcina” 9-11.11.2024 r.
I. Ubezpieczenie
1. Organizator Turystyki na podstawie zawartej z SIGNAL IDUNA Polska TU S.A. umowy generalnej ubezpieczenia o nr 202274 z dnia 19.09.2013 r. zawiera na rzecz swoich klientów umowy ubezpieczenia zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
2. Ubezpieczony wyraża zgodę na udostępnienie SIGNAL IDUNA SA przez podmioty udzielające świadczeń zdrowotnych dokumentacji medycznej oraz przez NFZ nazw i adresów świadczeniodawców (a także zwalnia lekarzy w kraju i za granicą z tajemnicy lekarskiej) w celu ustalenia prawa do świadczenia z zawartej umowy ubezpieczenia i wysokości tego świadczenia. Zgoda jest ważna pod warunkiem zaistnienia zdarzenia ubezpieczeniowego.
3. Dane Ubezpieczonych będą udostępnione do SIGNAL IDUNA Polska TU S.A. z siedzibą przy ul. Siedmiogrodzkiej 9 w Warszawie, w celu realizacji umowy ubezpieczenia. Pełna informacja dotycząca przetwarzania danych przez SIGNAL IDUNA Polska TU S.A. znajduje się na stronie www.signal-iduna.pl/przetwarzanie-danych-osobowych.
4. W razie ubiegania się przez Klienta o wypłatę środków pieniężnych z ubezpieczenia jest on zobowiązany do postępowania zgodnie z procedurą odszkodowawczą przedstawioną przez ubezpieczyciela.
5. Klient zobowiązany jest do przestrzegania w czasie trwania wyjazdu, obowiązujących na nim zasad bezpiecznego podróżowania w autokarze i regulaminu miejsca zakwaterowania.
II. REZYGNACJA PODRÓŻNEGO Z IMPREZY ORAZ WARUNKI REZYGNACJI Z IMPREZY Z POWODU OKOLICZNOŚCI LEŻĄCYCH PO STRONIE PODRÓŻNEGO
1. Podróżny może odstąpić od Umowy w każdym czasie przed rozpoczęciem Imprezy.
2. W razie odstąpienia od Umowy Podróżny zostanie obciążony odpowiednią i uzasadnioną opłatą za odstąpienie od Umowy, zgodnie z art. 47 ust. 2 Ustawy. Wysokość opłaty została ustalona w zależności od tego, w jakim czasie przed rozpoczęciem Imprezy doszło do odstąpienia od Umowy, a także zależy od spodziewanych oszczędności kosztów oraz spodziewanego dochodu z tytułu alternatywnego wykorzystania danych usług turystycznych i wynosi standardowo:
1) w przypadku odstąpienia od Umowy do 45 dni przed rozpoczęciem Imprezy – 20 % Ceny całkowitej Imprezy,
2) w przypadku odstąpienia od Umowy pomiędzy 44 a 21 dniem przed rozpoczęciem Imprezy – 30 % Ceny całkowitej Imprezy,
3) w przypadku odstąpienia od Umowy pomiędzy 20 a 15 dniem przed rozpoczęciem Imprezy – 50 % Ceny całkowitej Imprezy,
4) w przypadku odstąpienia od Umowy pomiędzy 14 a 8 dniem przed rozpoczęciem Imprezy – 70 % Ceny całkowitej Imprezy,
5) w przypadku odstąpienia od Umowy pomiędzy 7 a 4 dniem przed rozpoczęciem Imprezy – 80 % Ceny całkowitej Imprezy,
6) w przypadku odstąpienia od Umowy na 3-1 dzień lub mniej niż 1 dzień przed rozpoczęciem Imprezy – 95 % Ceny całkowitej Imprezy.
7) Podróżny może odstąpić od Umowy przed rozpoczęciem Imprezy bez ponoszenia opłaty za odstąpienie w przypadku wystąpienia nieuniknionych i nadzwyczajnych okoliczności występujących w miejscu docelowym lub jego najbliższym sąsiedztwie, które mają znaczący wpływ na realizację Imprezy lub przewóz Podróżnych do miejsca docelowego. Podróżny może żądać wyłącznie zwrotu wpłat dokonanych z tytułu Imprezy, bez odszkodowania lub zadośćuczynienia w tym zakresie.
III. Oświadczenia, zgody: Klient oświadcza, że zapoznał się z ww. zapisami, Ogólnymi Warunkami Ubezpieczenia, Klient oświadcza, iż wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez firmę- organizatora: Usługi transportowe „David” Dariusz Musiolik, ul. Główna 117, 44-290 Jejkowice